БСП: Данъкът върху доходите на трудещите се, със заплати до 3 900 лв, няма да се променя
Връзка с нас
БСП Област Стара Загора
Общински съвет БСП
- Общински съвет на БСП-Братя Даскалови
- Общински съвет на БСП-Гурково
- Общински съвет на БСП – Гълъбово
- Общински съвет на БСП – Казанлък
- Общински съвет на БСП – Мъглиж
- Общински съвет на БСП – Николаево
- Общински съвет на БСП – Опан
- Общински съвет на БСП – Павел баня
- Общински съвет на БСП – Раднево
- Общински съвет на БСП – Стара Загора
- Общински съвет на БСП-Чирпан
„За 2 240 000 трудещи се данъкът върху доходите не се променя, за 48 000 трудещи се, данъкът се променя“. Това заяви зам.-председателят на ПГ на „БСП за България“ Драгомир Стойнев. Той подчерта, че това са хора колкото един футболен стадион, които печелят изключително много. „Това са хората, които взимат над 3 900 лв. и за тях данъкът ще се променя с 2,5 % в диапазон, но за масовата средната класа, за бедните хора, данъкът не се променя“, каза още той.
Пламен Милев, главен експерт в направление „Публични политики“ към НС на БСП, обясни, че левицата предлага скалата за доходите на работещи по трудови правоотношения да бъде следната:
при месечна данъчна основа до 3 900 лв. данъкът се запазва и ставката остава 10%;
от 3 900 до 5 200 лв. – данъкът от предходния ред плюс 12,5 % за горницата над 3 900 лв.;
от 5 200 до 6 500 лв. – данъкът от предходния ред плюс 15% за горницата над 5 200 лв.;
от 6 500 до 7 800 лв. – данъкът от предходния ред плюс 17,5% за горницата над 6 500 лв.;
от 7 800 до 9 100 лв. – данъкът от предходния ред плюс 20% за горницата над 7 800 лв.;
от 9 100 до 10 400 лв. – данъкът от предходния ред плюс 22,5% за горницата над 9 100 лв. и
за доходи над 10 400 лв. – данъкът от предходния ред плюс 25% за горницата над 10 400 лв.
По отношение на облагането на доходите на годишна основа, в това число и доходите от дивиденти, той обясни, че БСП предлага:
за доходи с обща годишна данъчна основа до 46 800 лв. данъкът да бъде 10%,
от 46 800 до 62 400 – данъкът от предходния ред плюс 12,5% за горницата над 46 800 лв.;
за доходи от 62 400 до 78 000 – данъкът от предходния ред плюс 15% за горницата над 62 400 лв.;
от 78 000 до 93 600 лв. – данъкът от предходния ред плюс 17,5% за горницата над 78 000 лв.;
от 93 600 до 109 200 лв. – данъкът от предходния ред плюс 20% за горницата над 93 600 лв.;
от 109 200 до 124 800 – данъкът от предходния ред плюс 22,5% за горницата над 109 200 лв.;
за доходи над 124 800 лв. – данъкът от предходния ред плюс 25 % за горницата над 124 800 лв.
25.10.2018 г.
Posted by bsp_avtor_user on четвъртък, октомври 25th, 2018 @ 2:19PM
Categories: Без категория, Новини





